3 Sebab Surefire Mengapa Anda Adakah sakit dan Bosan

3 Sebab Surefire Mengapa Anda Adakah sakit dan Bosan

Jika anda berasa letih dan lemah secara kerap maka ia mungkin tidak disebabkan oleh tekanan atau masalah harian yang lain. Anda mungkin mahu mempertimbangkan bahawa ia adalah disebabkan apa yang anda makan.

Dunia kita penuh dengan makanan yang tidak sihat yang kita sentiasa terdorong untuk memanjakan diri. Walaupun makanan ini mungkin tidak memberi kesan kepada anda pada mulanya, selepas jumlah masa yang tertentu bahan-bahan yang tidak baik akan mula memendekkan jangka hayat anda.

Teruskan membaca untuk 3 sebab surefire mengapa anda sakit dan letih.

1. Gaya Hidup Anda

Adalah penting untuk menjalani kehidupan untuk sepenuhnya, tetapi cara yang anda tinggal sebenarnya boleh menghasilkan sejumlah besar asid ke dalam badan anda. Anda cenderung untuk hidup seperti kehidupan yang sibuk yang berjaga sehingga lewat malam dan kemudian bangun awal untuk memulakan hari lagi. Bagi sesetengah orang, ia adalah sukar untuk mengambil masa untuk berehat, terutamanya jika mereka bekerja lebih daripada satu pekerjaan. Akhirnya, anda menghabiskan lebih banyak masa menghasilkan sisa daripada benar-benar menunaikan ia keluar dari badan anda.

2. Memakan Makanan Yang Adakah yang mudah dan mudah

Ia adalah sangat menarik untuk tunduk kepada persekitaran makanan pantas bahawa kita hidup di hari ini. Nampaknya seolah-olah segala-galanya di sekeliling kita adalah segera: kopi segera, makanan segera, makanan segera. Bukannya tunduk kepada kaedah mudah makan, anda sebenarnya menyebabkan lebih berbahaya daripada baik kepada badan anda dan kesihatan anda.

Makanan makanan segera banjir sel-sel anda dengan asid. Toksin yang anda masukkan ke dalam badan anda menghasilkan kesan yang sangat berbahaya yang menekankan pelbagai organ dan proses lain dalam badan anda.

Makanan ini kemudian bertukar menjadi bahan buangan yang perlu dikeluarkan dari badan anda. Secara semula jadi, badan anda cuba untuk menyingkirkan mereka melalui peluh dan membuang air kecil. Semua bahan buangan adalah berasid dan itulah sebabnya air kencing dan permukaan kulit begitu berasid. Satu-satunya masalah adalah bahawa badan anda tidak mampu untuk menyingkirkan semua bahan buangan.

3. Alam Sekitar

Walaupun makanan dan gaya hidup biasa anda adalah salah satu daripada sebab-sebab utama mengapa anda cenderung untuk berasa sakit atau lembap, dunia di sekeliling anda adalah faktor lain.

Dunia moden meletakkan asid lebih ke anda setiap hari. Ini berlaku daripada pencemaran dalam air minuman anda, hujan asid, dan udara juga tercemar di mana anda bernafas.

Sel-sel lebih sihat biasanya dibunuh oleh air, udara, dan pengeluaran tanah daripada kematian semula jadi yang disebabkan oleh metabolisme. Ini adalah apabila sisa benar bahawa anda tidak boleh menyingkirkan dicipta.

Penyelesaian

Salah satu penyelesaian yang terbaik untuk semua masalah-masalah ini adalah untuk makan diet pH seimbang yang kaya dengan buah-buahan dan sayur-sayuran hijau, minyak alkali yang sihat dari rami, zaitun, dan alpukat, pucuk langsung, air alkali, wheatgrass, makanan tambahan pemakanan alkali, cahaya matahari, dan senaman alkali.

Dengan hidup gaya hidup yang seimbang pH anda boleh mencegah dan / atau mengubah keadaan berasid di dalam badan anda dan mengalami tahap yang sama sekali baru penurunan berat badan, tenaga dan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar