Relief pedih ulu hati - Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Sememangnya

Relief pedih ulu hati - Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Sememangnya

Mendapatkan bantuan pedih ulu hati adalah satu perkara yang biasa bahawa orang-orang mencari, dan sebenarnya ada banyak kaedah semula jadi yang boleh anda gunakan. Salah satu aduan utama yang ramai orang mempunyai adalah bahawa mereka mendapatkan pedih ulu hati. Sebahagian besar masa wanita hamil akan mengadu ini agak kerap sebagai bayi adalah menolak pada esofagus. Bagi yang lain di dunia, pedih ulu hati boleh disebabkan oleh makan makanan yang salah, minum minuman yang salah, tekanan, dan pelbagai perkara lain termasuk ubat yang kita ambil.

Salah satu bantuan pedih ulu hati biasa yang digunakan orang agak kerap adalah susu, dan ini dikatakan memberi kelegaan kerana ia kot tekak dan perut dan juga meneutralkan asid. Asid yang membina di dalam perut kita adalah agak kuat dan adalah keluaran ke tekak apabila injap esofagus tidak berfungsi dengan betul. Idea lain adalah untuk mencairkan asid ini dengan meminum banyak air.

Baki ph dalam badan adalah apa yang anda perlu untuk membetulkan jika anda ingin menyembuhkan pedih ulu hati dan refluks asid. Anda boleh menggunakan antasid, tetapi jika mereka tidak bekerja kemudian mencari penawar lain, kerana ini adalah berbahaya untuk mengambil semua masa.

Satu kelegaan pedih ulu hati yang berfungsi dengan baik adalah cuka epal cider. Epal juga besar apabila anda makan mereka secara langsung selepas makan sebagai enzim ke tempat kerja pada asid di dalam perut. Jika anda mempunyai pedih ulu hati yang sangat buruk maka cuka epal cider, kadang-kadang dicampur dengan baking soda, kerja-kerja yang terbaik.

Daripada semua rawatan untuk masalah ini, anda akan mendapati bahawa orang cuba semua jenis perkara yang berbeza. Ini kerana masalah pedih ulu hati adalah sangat unik untuk setiap orang dan oleh itu memerlukan ubat yang berbeza dan penawar untuk setiap orang berdasarkan tahap keasidan yang berbeza-beza dan keseimbangan bahan kimia di dalam badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar