Usus Jangkitan Yis - Memahami Gejala dan Punca-punca yang usus Jangkitan Yis

Usus Jangkitan Yis - Memahami Gejala dan Punca-punca yang usus Jangkitan Yis

Usus gejala jangkitan yis termasuk sakit yang teruk bersama, ketidakselesaan perut yang kuat, sakit kepala yang berulang-ulang, kembung, kesesakan sinus, pemikiran berkabus, sensasi mabuk, perubahan mood, dan ruam pada kulit anda. Terdapat beberapa komplikasi yang boleh timbul daripada keadaan ini, maka ia adalah benar-benar penting untuk mendapatkan diuji jika anda telah mengalami mana-mana gejala. Tidak seperti jangkitan yis faraj, jangkitan usus adalah jauh lebih sukar untuk dikesan. Anda tidak boleh memberi perhatian kepada banyak gejala-gejala yang dinyatakan sebelum ini ke atas mereka sendiri, tetapi anda pasti harus dapatkan pemeriksaan jika anda mendapati beberapa daripada mereka bersama-sama.

Terdapat beberapa ujian yang berbeza yang boleh membantu untuk mengesan jangkitan yis usus.

1) Langkah-langkah ujian Indican bahawa nisbah bakteria baik dan buruk dalam perut anda.
2) Gut Penapaian Ujian adalah juga berguna.

Ia mengukur tahap alkohol dalam darah selepas pukulan glukosa. Anda juga boleh melakukan ujian rumah Candida jika anda hanya sedikit bimbang bahawa anda mungkin mempunyai jangkitan. Untuk ujian ini, anda perlu menunggu sehingga saat pertama selepas anda bangun pada waktu pagi. Sebelum anda makan atau minum apa-apa pun, mengisi kaca yang jelas dengan air. Meludah hanya sedikit dalam kaca. Selepas sepuluh minit, pastikan air sekali lagi. Jika air ludah tersebut kekal di atas air, maka anda mungkin halus.

Walau bagaimanapun, anda mungkin mempunyai jangkitan jika air ludah tersebut terputus dan anda melihat aliran zarah tenggelam di dalam air.

Jangkitan yis usus disebabkan oleh penumbuhan yg terlalu cepat Candida albicans kulat. Yis ini biasanya dalam sistem kita pada tahap yang rendah, tetapi ia boleh marah apabila kita terutama tertekan atau diet yang sangat buruk. Antibiotik tertentu juga boleh menyebabkan jangkitan. Antibiotik boleh membunuh beberapa bakteria baik dalam sistem kita, meninggalkan bakteria yang tidak baik untuk membiak dan mengambil alih. Ragi dalam usus kita boleh berkembang pada kadar yang lebih berbahaya, menyebarkan kulat seluruh atau organ-organ. Hal ini boleh menyebabkan pelbagai masalah yang serius.

Jika anda fikir anda mempunyai jangkitan yis usus, maka anda perlu mengetahui dengan pasti. Ingat bahawa anda akan memerlukan lebih daripada hanya lebih ubat kaunter untuk menjadi lebih baik. Ini boleh menjadi satu jangkitan yang sangat tidak henti-henti, jadi anda perlu cuba untuk membuangnya dengan kedua-dua ubat dan penawar holistik. Terdapat banyak ubat semula jadi di luar sana yang boleh membantu anda mengatasi penyakit ini. Dapatkan maklumat lanjut mengenai banyak pilihan yang tersedia untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar