Gejala Dehidrasi dan Resolusi Homeopathic mereka

Gejala Dehidrasi dan Resolusi Homeopathic mereka

Tanda-tanda dehidrasi, bergantung kepada keseriusan kes individu, boleh sakit kepala, kejutan, asidosis dan / atau pengumpulan bahan buangan di dalam badan anda, seperti uremia.

Dehidrasi datang kira-kira daripada kekurangan menambahkan semula cecair cukup pantas selepas kehilangan cecair. Satu kes ringan boleh menunjukkan tanda-tanda dehidrasi seperti hanya sakit kepala. Tidak ramai daripada kita boleh lari tanpa cedera dari kadang-kadang tidak minum cukup pada hari yang panas.

Kerugian cecair badan yang lebih serius, orang-orang yang sukar untuk mengimbangi semula pengambilan cecair pada masa itu, adalah pendarahan berlebihan, membersihkan (muntah dan / atau cirit-birit) dan berpeluh. Jika anda kejururawatan dan tidak memastikan pengambilan cecair penggantian anda bertambah, anda juga boleh menderita.

Jika anda kehilangan cepat darah, katakan dari kemalangan, ini mempunyai keutamaan yang lebih tinggi. Anda perlu untuk membendung kehilangan darah yang pertama.

Dalam jangka pendek, penyingkiran mempunyai tugas penjelasan daripada toksin, jadi harus dibiarkan sahaja. Tetapi jika ia berterusan, tanpa apa-apa tanda-tanda peningkatan untuk lebih daripada satu hari, maka bantuan profesional perlu dicari.

Jika anda berpeluh berlebihan bagi apa-apa tempoh masa, ia adalah yang terbaik untuk minum dalam pelarian. Ia adalah biasa untuk melihat atlet tempoh, seperti penunggang basikal, dengan botol air.

Sebaik sahaja anda terhadap kesan serta-merta, mungkin anda perlu untuk membantu badan anda untuk mendapatkan lebih daripada gejala jangka panjang, walaupun seseorang yang mempunyai sistem imun yang sihat akan dapat untuk mendapatkan semula tanpa bantuan.

Jelas sekali pengambilan cecair perlu lebih tinggi daripada biasa untuk menangani kehilangan, jika ia tidak pun (seperti dari titisan intravena). Ini akan memastikan bahawa pengumpulan sementara bahan buangan boleh membersihkan.

Tetapi dengan itu, anda masih boleh mengalami kesan selepas, seperti sakit kepala.

Ubat homeopati China officinalis adalah ubat yang sangat baik untuk membersihkan diri semua gejala dehidrasi, termasuk selepas kesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar