Best Homeopati Ubat Heartburn - Menghilangkan Panas Jantung Anda Dengan Pemulihan Homeopathic

Best Homeopati Ubat Heartburn - Menghilangkan Panas Jantung Anda Dengan Pemulihan Homeopathic

Apabila asid perut slip kembali pada sfinkter esophageal, ada rasa terbakar di dalam perut anda dan ini biasanya dipanggil pedih hulu hati, atau lebih teruk refluks asid kes atau GERD. Yang paling biasa digunakan ke atas ubat-ubatan kaunter disediakan untuk merawat masalah ini dipanggil antasid.

Walau bagaimanapun, ada sesetengah orang alah kepada bahan-bahan dalam ubat-ubatan ini, serta hakikat bahawa ubat-ubatan ini yang menyebabkan kesan sampingan yang banyak. Untuk mengelakkan kemungkinan tindakbalas alergi atau kesan sampingan yang ramai orang mengambil jalan keluar dengan ubat alternatif homeopati yang hanya berkesan. Dalam usaha untuk mendapatkan ubat homeopati yang terbaik untuk pedih ulu hati anda kemungkinan besar akan mempunyai untuk mencuba dan cuba menggunakan beberapa daripada mereka, atau cara yang lebih baik adalah untuk mencari seorang pakar homeopati dan berunding dengan dia / dia tentang masalah anda.

Satu ubat homeopati biasa dipanggil Pulsatilla, herba ini digunakan untuk merawat pedih ulu hati biasanya disebabkan oleh makan berat, makanan berminyak. Apabila anda mengambil ubat ini anda harus mengelakkan kafein dan pudina produk. Rawatan ini perlu diletakkan di bawah lidah anda untuk memperolehi kesan sepenuhnya.

Satu lagi ubat - Vomica Nux kaya dengan alkaloid dan digunakan apabila masalah ini disebabkan oleh kelonggaran lebih dalam perangsang seperti teh dan kopi. Jenis ini pedih ulu hati juga boleh menyebabkan kesejukan, cepat marah dan sensitif kepada cahaya dan bau. Ia juga sangat berguna untuk mengubati sendawa dan perut kembung.

Carbonicum Natrum adalah satu lagi sangat membantu ubat pedih ulu hati homeopati jika anda mengalami penghadaman yang tidak baik. Rawatan ini juga bermanfaat bagi mereka yang pada diet sangat terhad. Badam dan juga boleh digunakan sebagai rawatan yang berkesan tetapi mereka tergolong lebih dalam kumpulan ubat semula jadi maka mereka lakukan dalam homeopati. Makan mereka mentah, makanan ringan (mengelakkan Badam goreng).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar