Menetapkan Mood Dengan Fragrance

Menetapkan Mood Dengan Fragrance

Deria bau adalah satu perkara yang kuat dan berpengaruh. Anda boleh memanipulasi kuasa ini dengan pemahaman yang sedikit wangian. Lilin, dupa, minyak wangi, dan cologne adalah cara-cara untuk menggunakan udara untuk keuntungan anda. Berikut adalah beberapa tips untuk membantu anda memberikan suasana dengan wangian.

Wangian dan Romantik

Bau laut, hujan, bunga ros, coklat, atau buah-buahan eksotik boleh merangsang deria untuk malam yang romantis. Segar, bau yang memabukkan adalah terbaik jika anda mahu malam untuk bertahan dalam kenangan anda. Anda boleh membakar kemenyan atau lilin dan meredupkan untuk mewujudkan suasana yang eksotik dan romantis untuk anda dan lain-lain yang penting anda.

Wangian dan Masa Keluarga

Jika anda tidak banyak tukang masak, anda boleh membuat bahawa keluarga hangat perasaan dengan aroma makanan yang dipanggang, aroma cuti seperti pudina, atau bau kayu, kayu manis atau kopi. Jika anda menjemput keluarga besar ke atas atau jika anda hanya mempunyai malam keluarga bersama-sama, wangian boleh menetapkan mood. Bau masakan benar-benar boleh membawa semua orang ke dalam bilik yang sama, tetapi sekali lagi, anda boleh menipu sedikit dan menggunakan lilin wangi hanya untuk mendapatkan perhatian semua orang!

Wangian untuk Down Masa Peribadi

Terdapat apa-apa seperti aromaterapi sedikit untuk menenangkan deria anda sendiri pada akhir hari yang sibuk. Aroma macam tumbuhan yang terbaik untuk bersantai. Wangian Citrus sesuai untuk tenaga diri anda supaya anda boleh melakukan beberapa perkara sebelum anda berhenti bekerja. Merawat diri anda dengan mandi yang bagus dengan lilin wangi di sekitar bilik boleh meremajakan.

Anda boleh menetapkan hanya kira-kira apa-apa perasaan dengan wangian. Percubaan dengan aroma yang berbeza sehingga anda mendapatkan hanya suasana yang betul. Terdapat begitu banyak di luar sana untuk meneroka, jadi mengambil masa anda dan menikmati kuasa deria bau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar