Usus Rengsa Pemasaran - Anda Boleh Penyembuhan dalam masa seminggu?

Usus Rengsa Pemasaran - Anda Boleh Penyembuhan dalam masa seminggu?

Sindrom Usus Mudah Rengsa (IBS) adalah gangguan biasa usus yang boleh membawa kepada gassiness, kembung, kejang dan lawatan yang kerap ke bilik air. Jadi, jika anda bernasib baik untuk menjadi mengalami mana-mana gejala-gejala ini, jangan risau, ia boleh sembuh dalam masa seminggu. Jika anda merancang untuk melakukan sesuatu yang menarik dalam masa dua minggu, membaca untuk mengetahui rawatan usus yang terbaik untuk mengambil.

Rawatan

Minyak pudina Pure - Ini adalah satu rawatan yang sangat baik untuk buang air besar anda. Ia mempunyai anti-tdk teratur dan kesakitan membunuh ciri-ciri untuk banyak melegakan kesakitan dan menyelesaikan masalah anda dalam masa yang singkat. Kapsul enterik adalah yang terbaik untuk menawarkan bantuan segera, jadi pastikan untuk memilih jenama ini.

Fiber Tambahan - Ia adalah satu lagi rawatan yang amat berkesan yang menggunakan serat. Jika anda sentiasa sembelit atau diarrheic pastikan untuk memasukkan banyak makanan serat ke dalam diet mingguan anda.

Parasit - Satu lagi langkah yang bijak untuk membantu anda dengan cepat mengenang kembali ketidakselesaan yang dibawa oleh penyakit ini, terutama jika tanda-tanda yang lebih dari seminggu, adalah lawatan ke doktor anda untuk memeriksa diri untuk parasit Giardia, di mana jika didapati positif, doktor anda boleh ditetapkan yang ubat terbaik untuk mengambil parasit daripada sistem anda.

Elakkan berasid Makanan - Kita semua tahu bahawa makanan boleh menyebabkan reaksi berasid kepada seseorang. Sebab itulah ramai orang kadang-kadang boleh membangunkan cirit-birit atau sembelit. Jika anda salah seorang daripada mereka, mengubah diet anda atau mengelakkan ini jenis makanan seperti produk tenusu, alkohol, kopi, daging lembu, rai, makanan pedas, barli, gandum, yang semuanya sama ada menyebabkan masalah berasid atau boleh mencetuskan gejala anda. Jika anda tidak boleh mengelakkan makan orang-orang jenis makanan, anda sekurang-kurangnya boleh cuba untuk mengurangkan pengambilan makanan anda.

Tekanan dan Trauma - tekanan atau trauma boleh menjadi satu lagi faktor untuk gangguan usus anda. Jadi, jika hidup anda penuh dengan tekanan, cuba mengurangkan tahap stres melalui meditasi. Satu keadaan santai minda dan badan boleh membantu fungsi perut anda dengan betul. Anda mungkin tidak sepenuhnya percaya ini, tetapi ia terbukti.

IBS tidak diketahui menyebabkan apa-apa penyakit yang serius atau organik. Walaupun dalam beberapa kes, anda mungkin akan mengalami kesakitan yang teruk menyebabkan anda berhenti daripada aktiviti harian anda, walau bagaimanapun, ia tidak membawa kepada apa-apa penyakit yang serius.

Mengekalkan keadaan anda kepada diri sendiri mungkin tidak seperti idea yang baik. Jika masalah berterusan berunding dengan doktor anda dengan segera, ia adalah perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan untuk diri anda. Sebagai pesakit berdasarkan maklumat, anda boleh membincangkan beberapa gejala yang tidak menyenangkan dan pilihan di mana untuk merawat IBS anda, serta ubat-ubatan juga boleh ditetapkan.

Perlu diingat bahawa tidak semua orang dengan IBS adalah sama. Mereka mungkin boleh mengalami pendarahan juga, dan ia adalah satu petunjuk masalah yang lebih serius atau ia tidak boleh. Hanya ujian makmal boleh mengesahkan status sebenar kesihatan anda. Ingat mengetahui masalah sebenar mengapa anda perlu berterusan IBS banyak boleh membantu anda dalam jangka masa panjang, terutama apabila ia datang kepada rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar